Wszyscy nasi pracownicy mają możliwość korzystania z naszej dedykowanej platformy kadrowej.
Stworzyliśmy przestrzeń, w której każda osoba zatrudniona w naszej firmie, ma możliwość aktualnego wglądu i pobrania dokumentów związanych z pracą u nas.
Powyższe dotyczy:
Strona do logowania:
Aby mieć dostęp do swojego konta, każdy pracownik musi złożyć odpowiednie oświadczenie.
W przypadku problemów technicznych,
problemów z logowaniem lub z działaniem platformy,
prosimy o kontakt mailowy: platforma@fosa.com.pl
lub telefoniczny z działem Kadr: tel. 32 249 27 22 wew. 48
Jeśli wyrażacie Państwo zgodę na dostarczanie dokumentów w postaci elektronicznej, prosimy o wypełnienie i podpisanie załączonego formularza akceptacji i jednocześnie o odesłanie go do naszej firmy.
FAQ (najczęściej spotykane pytania):
Jak mam się zalogować?
Odp. Pracownicy działu imprez logują się podając numer swojego identyfikatora. Reszta pracowników podaje nazwę domeny (fosa lub safeco) przedziela to znakiem \ i dodaje numer pesel. Hasłem do logowania jest numer pesel. Dla przykładu: login: fosa\11111111111 hasło: 11111111111
Nie mogę się zalogować, a pracowałem na imprezie masowej.
Odp: Żeby udało się zalogować, trzeba wystąpić na jakiejkolwiek imprezie - do tego momentu nie ma danej osoby w systemie (dotyczy nowych osób). Dopiero po kilku dniach od wystąpienia można się logować (system musi wprowadzić dane).
Czy można zmienić hasło?
Odp. Tak oczywiście. Hasło do swojego konta można zmienić po pierwszym logowaniu. Zalecamy zrobić to od razu, gdy tylko się zalogujemy.
Logując się z urządzenia mobilnego wyświetla mi się strona „Mobile Master Page”, co dalej?
Odp: W przypadku logowania z urządzeń mobilnych, w sytuacji wyświetlenia takiej strony, prosimy kliknąć na napis "Switch to Desktop".